تاثیر تولید محتوا در آتلیه کودک

کودکان با ورودشان به این دنیا، ماجرایی جدید و تکرارنشدنی را برای اعضای خانواده خود آغاز می‌کنند. زندگی کودکان از همان ابتدا، یک مسیر رو به جلو است. آن‌ها به سرعت رشد می‌کنند. در مورد این دنیا و پستی و بلندی‌هایش می‌آموزند و با چیزهای جدیدی آشنا می‌شوند. از طرفی دورانی که سپری می‌شود قابل بازگشت نخواهد بود. اکثر افراد به روش‌های گوناگون اقدام به ثبت خاطرات می‌کنند تا در آینده نیز بتوانند با یاد‌آوری آن خاطرات، تجربه کودکی و پیشین خود را زنده کنند. از این رو عکاسی کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بزرگ شدن خردسالان چنان روند آرام و نامحسوسی دارد که ممکن است پدر و مادرها متوجه بسیاری از تغییرات کودکشان نشوند. عکاسی از فرزندشان در آتلیه کودک این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا تمامی مراحل رشد و نمو کودک دلبند خود را ثبت کنند.

آتلیه‌های کودک برای تحقق این مهم به وجود آمده‌اند تا بهترین و زیباترین عکس‌ها را از شادترین لحظات زندگی کودک و والدینش تهیه کنند. امروزه این کسب و کار گسترش زیادی پیدا کرده و توسط افراد زیادی انجام می‌شود. پس هر عکاس کودک برای افزایش رونق کار خود، لازم دارد تا یک سری اقدامات تبلیغاتی برای جذب مشتری انجام بدهد، تا بتواند هم والدین و هم کودکان را به آتلیه خود جذب کند.

ساخت صفحه اینستاگرام آتلیه کودک

امروزه به دلیل افزایش کاربران شبکه اینستاگرام، ساخت یک صفحه در این شبکه برای هر کسب و کاری واجب است. یک آتلیه کودک می‌تواند برای شناخته‌تر شدن بین مردم، عکس‌هایی را به عنوان نمونه در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد و از این طریق، نمونه‌هایی از کار خود را به مردم نشان دهد.

از طرفی داشتن صفحه اینستاگرام، به طور مستقیم زمینه‌ساز فعالیت بیشتر و گسترده‌تر است؛ چرا که می‌تواند راهی سریع برای اعتمادسازی و ارائه خدمات به مشتری باشد. والدین کودکان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام با عکاسان کودک در ارتباط باشند، از آن‌ها اطلاعات مورد نیاز خود را بپرسند و با شناخت نسبتاً کاملی آتلیه‌ای را برای عکس‌برداری از کودک خود انتخاب کنند.

تهیه لباس‌ها و لوازم انیمیشنی

کودکان زمان بسیار زیادی از روز خود را صرف تماشای انیمیشن‌ کودک می‌کنند؛ آنان با کاراکترها انس می‌گیرند، مسائل زیادی را از آن‌ها می‌آموزند و در موارد بسیاری از زندگی خود، از رفتار آنان الگوبرداری می‌کنند. کودکان، اللخصوص خردسالان بالای 3 سال عاشق این هستند که خود را در کنار شخصیت‌های انیمیشنی مورد علاقه خود ببینند، مانند آنان رفتار کنند، مثل آن‌ها لباس بپوشند و یا در جایگاه آن‌ها باشند.

آتلیه‌های کودک می‌توانند از این امر استفاده کرده تا کودکان را به سمت خود جذب کنند. خیلی از آتلیه‌ها از ابزار و نرم افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده کرده و تصویر خردسال را کنار شخصیت‌های انیمیشن کودک قرار می‌دهند؛ این روش می‌تواند تا حد خوبی برای جلب توجه کودکان کارساز باشد، اما امروزه آتلیه‌هایی هستند که از عروسک‌ها و مجسمه‌های واقعی ساخته شده از روی کاراکترهای مورد علاقه کودکان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، لباس‌های آن شخصیت‌ها را در اندازه‌ی کوچک‌تر و مناسب گروه سنی خاصی از کودکان تهیه می‌کنند تا خردسالان بتوانند با پوشیدن آن‌ها، علاوه بر عکس‌برداری، تجربه‌ای زیبا و متفاوت داشته باشند.

انتشار نمونه‌های خاصی از عکس‌ها برای جذب والدین

این روزها علاوه بر مناسبت‌های ایرانی-اسلامی که همه ساله در کشور جشن گرفته می‌شوند، مردم علاقه بسیار زیادی نیز به جشن‌ها و مناسبت‌های جهانی نشان می‌دهند. بسیاری از مردم در جشن‌هایی مانند هالووین، شب یلدا، کریسمس، عید نوروز و… لباس‌هایی با تم‌های مخصوص به این جشن‌ها می‌پوشند، سفره‌های رنگین می‌اندازند و عکس‌های زیبا می‌گیرند.

والدین زیادی هستند که به عکس‌برداری از کودکان خود در مناسبت‌های خاص علاقه نشان می‌دهند و یکی از راه‌های جذب آنان به آتلیه کودک، این است که آتلیه‌های کودک برای هر مناسبت محبوب، لباس‌ها و فضایی مخصوص به آن را در آتلیه خود آماده کرده، از کودکان مختلف در آن فضا عکس بگیرند و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند. هر چه عکاسان بتوانند خلاقیت بیشتری در زمینه تهیه این عکس‌ها به خرج دهند، متقابلاً افراد بیشتری را هم به آتلیه کودک جذب خواهند کرد.

تهیه ویدیو از لحظه عکاسی در آتلیه کودک

تهیه ویدئوهایی از پشت صحنه‌ی عکس‌برداری از کودکان، یکی از موثرترین روش‌ها برای شناساندن آتلیه کودک به والدین و کودکان است. علاوه بر این که این کار می‌تواند باعث آشنایی مخاطبین با فضای آتلیه شود، ویدیویی از عکاس – در حال سرگرم کردن و بازی کردن با کودک، می‌تواند اعتماد والدین کودکان را تا حد زیادی جلب کند. چرا که یکی از مهم‌ترین اصل‌های عکاسی کودک، داشتن روحیه شاداب و صبر و تحمل بالا است؛ این مهم است که عکاسان به والدین نشان دهند که برای آن‌که بتوانند در حالت‌های شاد و خندان از کودک عکس‌های طبیعی بگیرند، وقت و انرژی زیادی صرف کرده و والدین می‌توانند مطمئن باشند که کودکشان قرار است اوقات خوشی را همراه با آن‌ها سپری کند.

پخش تراکت تبلیغاتی برای آتلیه کودک

پخش تراکت تبلیغاتی در وهله اول کاری عجیب و گاهاً بیهوده به نظر می‌رسد؛ اما حقیقت این است که پخش و استفاده از تراکت تبلیغاتی در مکان‌های عمومی پُرتردد، به گونه‌ای استفاده از فَنّ تکرار می‌باشد که باعث باعث ثبت کسب و کار مورد نظر در ناخودآگاه عموم مردم می‌شود و صاحبان کسب و کار را برای معروفیت یک مرحله جلو می‌اندازد.

از طرفی دلیل این‌که اکثر صاحبان کسب و کار همواره به پخش تراکت تبلیغاتی مشغول هستند، مقرون به صرفه بودن این روش است! در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، هزینه چاپ و پخش تراکت از ارزان‌ترین روش‌ها می‌باشد و تا زمانی که می‌تواند پاسخگوی اهداف جذب مشتری کسب و کار باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مورد دیگری که در این باره حائز اهمیت است، این است که برای کار عکاسی کودک، ساخت تراکت با گرافیک مناسب، رنگ‌های چشم‌گیر و تصاویر برگزیده، جذب خیلی خوبی خواهد داشت.

نتیجه

همان‌طور که در مقاله‌های هفته‌های گذشته در مورد تاثیر تولید محتوا بر فروش کتاب، اسباب بازی و پوشاک کودک و اهمیت تولید محتوا در اداره‌ پیج‌های روانشناسی کودک، اشاره کردیم، تولید محتوا برای کودکان و کسب و کارهای مربوط به آن‌ها حساسیت‌های خاصی دارد که دشواری‌هایی را برای صاحبان کسب و کار به همراه می‌آورد. اما هیچ کاری نشدنی نیست و با خرج کردن کمی وقت و حوصله‌ بیشتر، همچنین داشتن دانش مورد نیاز، هر شخصی می‌تواند جذابیت‌های خدمات خود را برای مشتری دوچندان کند.

کودکان زمان بسیار زیادی از روز خود را صرف تماشای انیمیشن‌ کودک می‌کنند، با شخصیت‌ها انس می‌گیرند و از رفتار آنان الگوبرداری می‌کنند. تهیه لباس‌های آن شخصیت‌ها برای کودکان و پوشاندنشان به آن‌ها، تجربه‌ای زیبا و متفاوت را برای خردسالان رقم می‌زند.

یکی از مهم‌ترین اصل‌های عکاسی کودک، داشتن روحیه شاداب و صبر و تحمل بالا است؛ این مهم است که عکاسان به والدین نشان دهند که برای آن‌که بتوانند در حالت‌های شاد و خندان از کودک عکس‌های طبیعی بگیرند، وقت و انرژی زیادی صرف می‌کنند.

Rate this post

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =