تاثیر تولید محتوا در فروش سیسمونی کودک

تاثیر تولید محتوا در فروش سیسمونی کودک

مقدمه  

فرزند اول برای پدر و مادر همیشه تازگی و هیجان بیشتری با خود به همراه دارد. شور و اشتیاق والدین برای خرید وسایل و سیسمونی او بدون شک بسیار زیاد است. زوج‌های جوان این عصر با توجه به سلایق و مد روز، در خریداری وسایل مورد نیاز دوران بارداری و سیسمونی کودک بسیار دقت و زمان خرج می‌کنند. همچنین انتظار دارند با امکانات زیادی در فروشگاه‌های مختلف روبه‌رو شوند. قطعا نسل امروز که چه فرزند باشد و چه والدین، چون ارتباط عمیق و گستره‌تری با فضای مجازی، اینترنت و دنیای خارج از مرزهای کشور دارد، از توقعات بیشتری هم نسبت به همه چیز برخوردار است. در این مطلب سعی داریم به بررسی تاثیر تولید محتوا در فروش سیسمونی کودک بپردازیم.

تولید محتوای کودکان برای معرفی و تبلیغات محصولات، از ظرافت و اهمیت بالایی برخوردار است. در عصر حاضر، علاوه‌بر گسترش مخاطبان فضای مجازی اعم از کودکان و بزرگسالان، شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در کشور و وضعیت حساس دوران بارداری، باعث شده تولید محتوا در زمینه‌های گوناگون، اللخصوص سیسمونی کودک و تبلیغ اجناس در سایت‌ها، صفحات اینستاگرام و خرید آنلاین توسعه یافته و توجه زیادی را به خود جلب کند.

ساخت صفحه اینستاگرام  

همان‌طور که از قبل گفتیم، به دلیل افزایش کاربران فضای مجازی – مخصوصاً شبکه‌هایی مثل اینستاگرام – زمینه‌ خوبی برای تبلیغات، عرضه و فروش محصولات به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی یا مکانی، فراهم شده است. چون علاوه‌بر اشتراک و تبلیغ از طریق عکس و ویدئو و قابلیت سازماندهی اینستاگرام، علاقه مخاطبین شما – که والدین هستند – به این شبکه اجتماعی، در زمان قرنطینه خانگی و شرایط سخت فیزیکی دوران بارداری دو چندان شده است. همچنین با قرار دادن بخش “رضایت مشتری” در صفحه اینستاگرام‌تان و یا عکس‌هایی که مشتریان از محصولاتی که به دستشان رسیده فرستاده‌اند، می‌توانید اعتماد بیشتری از سوی والدین برای خود کسب کنید. صفحه اینستاگرام شما در حال حاضر جایی برای تبلیغ و عرضه محصولات و حتی فروش آنلاین آن‌هاست و از طریق آن می‌توانید خدمات 24 ساعته به مخاطبین ارائه دهید.

تاثیر تولید محتوا اینستاگرامی در فروش سیسمونی کودک

تولید تبلیغات ویدئویی  

استفاده از کودکان و والدین به عنوان مدل در ویدئوهای تبلیغاتی، برای تولید محتوا امری بسیار کاربردی و موثر است. بچه‌ها در این ویدئوها حس صداقت و نزدیکی به مخاطبان القا کرده و باعث جذابیت بیشتر ویدئوها می‌شوند. زیرا اتاقی که در آن کودکی در حال بازی کردن باشد، می‌تواند خانم‌های باردار را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. احساس راحتی و آرامش کودک و همچنین نحوه چینش وسایل و ترکیب آن‌ها با رنگ دیوار، شرایط سنجش دقیق‌تری را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین رضایت والدین را به خودت جلب می‌کند.

تولید تبلیغات ویدئویی

طراحی وب سایت 

طراحی سایت برای سیسمونی کودک یک راه کاربردی و مدرن است. اگر انجام شود، دارندگان فروشگاه‌های سیسمونی، فروش و تبلیغ و عرضه لوازمشان را می‌توانند از طریق آن و به صورت اینترنتی انجام دهند. والدینی که با شرایط سخت بارداری، باید ساعت‌ها در فروشگاه‌های مختلف گشت و گذار کنند، می‌توانند از این سایت‌ها بهترین بهره را ببرند. علاوه‌بر شیوع ویروس کرونا و وضع حمل مادران،  اکثر مشتریان قبل از خرید و دیدن کردن از مغازه‌ها و پاساژها، سایت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. این موضوع بازدید سایت شما را افزایش می‌دهد؛ پس طراحی سایت در تولید محتوا بسیار مهم است.

پخش تراکت تبلیغاتی 

پخش تراکت تبلیغاتی شاید در نظر برخی افراد کاری بیهوده و بی‌نتیجه‌ای تلقی شود؛ اما حقیقت این است که پخش تراکت تبلیغاتی در مکان‌های عمومی پرتردد – مخصوصاً در نزدیکی بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها – نتایج نسبتاً خوبی به همراه دارد؛ و از طرفی استفاده از فن تکرار باعث ثبت کسب  ‌وکار شما در ناخودآگاه عموم مردم می‌شود! حتی امکان دارد کسانی که خودشان باردار نیستند به یاد آشنایان‌شان با این شرایط بیفتند! علاوه‌بر این‌ها، پخش تراکت تبلیغاتی روشی کم هزینه نسبت به سایر روش‌ها و تا حدود زیادی تاثیرگذار است. از طرفی استفاده از بهترین کارها و عکس‌هایتان با رنگ‌بندی مناسب و چشم‌گیر برای تراکت‌ها، موجب جلب توجه و نگاه مردم می‌شود.

تاثیر طراحی دکوراسیون در افزایش فروش

با ساخت ویدئوهای انیمشینی با هدف نشان دادن طراحی‌های مختلف مناسب اتاق کودک به والدین و بعد انتشار ویدئوها در صفحه اینستاگرام‌تان، علاوه‌بر افزایش بازدید پیج‌تان و افزودن محتوای جدید در صفحه، انگیزه و ایده‌های تازه نیز برای چینش اتاق کودکان به والدین می‌دهید! همچنین با استفاده از کاراکترهای انیمیشنی – نظیر شخصیت‌های دیزنی یا کارتون‌ها معروف مثل باب‌اسفنجی – موجب ایجاد حس نوستالژی در دل والدین می‌‌شوید. بسته به رنگ سِت تخت خواب و سایر وسایل می‌توانید از کارکترها استفاده مناسبی داشته باشید.

تاثیر طراحی دکوراسیون در افزایش فروش

نتیجه‌گیری 

می چند با بررسی تاثیر تولید محتوا در فروش سیسمونی کودک، در این مطلب کنار شما بود. تولید محتوا برای فروش محصولات کودکان و مسائل مربوط به آن‌ها، از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است. اما با وجود سختی‌هایی که این حساسیت‌ها ممکن است به وجود بیاورند، توجه به آن‌ها موجب کسب رضایت مشتری و پیشرفت شما خواهد شد. برای دیدن مطالب دیگر در زمینه تولید محتوا برای کودکان، به قسمت مقالات سایت مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =