تاثیر تولید محتوا بر فروش لباس کودک

تاثیر تولید محتوا بر فروش لباس کودک

تولید محتوای کودکان برای معرفی و تبلیغ محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در مقالات قبلی در می‌چند، به بررسی نقش آن‌ها در افزایش فروش محصولات کودکان، از جمله  فروش کتاب کودک و نوجوان و اسباب بازی کودک پرداختیم. فروش محصولات کودکان، نیازمند تبلیغات بسیاری است، چرا که مخاطبین این نوع محصولات در سن حساسی بوده و ارائه محصولات باکیفیت به آن‌ها، بسیار ضروری و مهم می‌باشد. علاوه بر این، مخاطبین محصولات کودکان به جز خود خردسالان، والدین آن‌ها نیز هستند و فروشندگان باید محتوایی را برای تبلیغات انتخاب کنند که بتواند هر دو گروه را به خود جذب کند.
تولید لباس کودک دارای ظرافت‌های خاصی می‌باشد که توجه به آن‌ها به خودی خود میزان فروش را بیشتر می‌کند؛ جنس پارچه‌ای که در لباس به کار می‌رود و نوع دوخت آن، باید برای کودکان مناسب باشد. نرم و ضد حساسیت بودن پارچه، مقاومت آن و همچنین زخامتش نسبت به شرایط فصلی و آب و هوایی و اندازه درست الگوها با توجه به سن، قد و وزن کودکان از ظرافت عمل‌های حائز اهمیت است. اما توجه به این‌ها به تنهایی برای فروش لباس کودک کافی نیست و لباس کودک یکی از محصولاتی است که تولید محتوا برای آن کاری دشوار و نیازمند دقت و برنامه‌ریزی فراوان است.

مقالات این بخش را می‌توانید به صورت تکمیلی در صفحه تولید محتوا برای کودکان بخوانید.

ساخت صفحه اینستاگرام

ساخت صفحه‌ی اینستاگرام فروش لباس کودک

همان‌طور که در دو مقاله پیشین هم گفته شد، به دلیل رشد چشمگیر تعداد کاربران شبکه اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به یکی از بسترهای مناسب برای عرضه و فروش محصولات مختلف تبدیل شده است. اینستاگرام فضای خوبی برای معرفی و تبلیغ برندهای لباس کودک است، زیرا علاوه بر امکان به اشتراک‌ گذاری عکس‌ها و ویدیوها به صورت مرتب و سازمان‌دهی شده، اکثر والدین به آن دسترسی دارند و نسبت به خرید از صفحات اینستاگرامی علاقه نشان می‌دهند.

تولید کنندگان لباس کودک می‌توانند محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کرده و نسبت به فروش اینترنتی آن نیز اقدام کنند. این به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا در شرایط قرنطینه‌ خانگی هم بتوانند فروش خود را حفظ کنند و حتی آن را افزایش بدهند و همچنین، خرید کردن را برای والدین راحت‌تر، سریع‌تر و کم هزینه‌تر می‌سازد.

تولید تبلیغات ویدیویی

فروش تیزر تبلیغاتی لباس

تولید ویدیو از بچه‌ها در حال استفاده از محصولات، از بهترین و موثرترین راه‌های تبلیغات است. بچه‌ها در ویدیوهای تبلیغاتی، تصویری صادقانه‌ و بی‌ریاتر در ذهن بینندگان به جا می‌گذارند. در نتیجه‌ این امر، تهیه ویدیوهایی که در آن کودکان از لباس‌های یک برند خاص تولید لباس کودک استفاده می‌کنند، می‌تواند تا حد زیادی باعث افزایش ارائه کالاهای با کیفیت به مردم و رونق فروش محصولات کودک شود.

تحریک احساس کنجکاوی کودکان با نمایش دادن هم‌سن و سالانشان در یک ویدیو، در حالی که در لباس‌هایی زیبا با طرح‌های خاص و مورد پسند خردسالان، احساس راحتی و آرامش می‌کنند، باعث می‌شود که کودکان از خود علاقه نشان داده و والدین آن‌ها به خرید آن لباس‌ها ترغیب شوند. البته در اقداماتی که برای افزایش فروش لباس کودک انجام می‌شود، فقط جلب توجه کودکان کافی نیست و تولید کنندگان باید برای جلب اعتماد و رضایت والدین هم کارهایی را انجام دهند.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت فروش لباس کودک

 طراحی وب سایت برند لباس، برای تولید کنندگان لباس کودک امری بسیار ضروری است. فضای اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتواهای تصویری مناسب است، در حالی که برای ارائه‌ی محتوای متنی در مورد محصولات، طراحی وب سایت روش بهتری است و توجه بیشتری را نسبت به متن‌ها در اینستاگرام جلب می‌کند. چرا که اکثر افراد ممکن است از خواندن محتوای متنی تصاویر اینستاگرام خودداری کنند.

والدین نیاز دارند تا اطلاعات مشخصی را نسبت به لباس‌هایی که می‌خواهند برای کودکشان بخرند، به دست بیاورند؛ اطلاعاتی از قبیل جنس پارچه‌ی لباس‌ها، اندازه‌ی آن‌ها متناسب با سن، قد و وزن کودک و نحوه‌ی درست شست‌وشوی آن‌ها. طراحی وب سایت این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با آگاهی بیشتری محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند. همچنین می‌توانند بلافاصله موجود بودن آن لباس یا هر کالای دیگری را در انبار، پیش از سفارش بررسی کنند به جای این‌که در یک پلتفرم نظیر اینستاگرام منتظر پاسخ فروشنده بمانند.

توجه به طرح روی لباس‌ها

تجربه ثابت کرده است که کودکان و نوجوانان بیشتر جذب لباس‌ها و محصولاتی می‌شوند که طرح‌هایی خاص داشته باشند؛ مثلا لباسی که طرح روی آن شخصیتی انیمیشینی است و یا لباسی شبیه به وسایله‌ای که شخصیت‌ها در فیلم استفاده می‌کنند. پوشیدن لباسی که کودک را به یاد قهرمان‌های انیمیشنی مورد علاقه‌اش می‌اندازد، برای او احساس نزدیکی به آن شخصیت را به همراه دارد و کودکان از این امر بسیار لذت می‌برند.

تولید کنندگان لباس کودک در انتخاب طرح روی لباس‌ها، باید به نکات زیادی توجه کنند؛ مهم‌تر از هر چیزی، گروه سنی انیمیشن‌ها و فیلم‌های مورد استفاده در طراحی لباس‌هاست که حائز توجه زیادی است. تولید کنندگان باید بدانند که مخاطبانشان در هر سن، به چه محتوایی بیشتر علاقه دارند و بیشتر جذب آن می‌شوند.

نتیجه گیری

بسیاری از صاحبان کسب و کار یا تولید کنندگان محصولات کودک، بعد از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی، رونق کار خود را از دست دادند. حقیقت این است که این مشکل به خاطر عدم توجه کافی اکثریت فروشندگان به تولید محتوا، برای آن‌ها به وجود آمده است. اما این مسئله هم مانند هر مشکل دیگری قابل حل می‌باشد. تولید کنندگان لباس کودک باید برای عرضه محصولات با کیفیت و ارزنده خود، به فکر تولید محتوای درخور ذهن مخاطبان خردسال خود باشند و تا حد امکان، کار خود را در صفحات مجازی پرطرفدار گسترش دهند تا دوباره رونق به کارشان بازگردد.

5/5 - (1 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =