14 آمار از محتوای بصری

۱۴ آمار بازاریابی محتوای تصویری در سال ۲۰۱۹

بهترین روش بازاریابی در سال ۲۰۱۹ چیست؟ بازاریابی محتوای تصویری برای چه کسب‌و‌کار‌هایی مفید است؟ آینده بازاریابی محتوای تصویری (بصری) چگونه خواهد بود؟ در این مقاله با اینفوگرافیکی به بررسی آمار بازاریابان اینترنتی در نرخ پیشرفت کسب و کارشان با استفاده از محتوای تصویری می‌پردازیم.

آمار بازاریابی محتوای تصویری

با شروع سال ۲۰۱۹، استفاده از داده‌های تصویری در بازاریابی محتواییتان از همیشه مهم‌تر خواهد بود.

فیلم‌ها، عکس‌ها، نمودار‌ها، اینفوگرافیک‌ها، و غیره برخی از بهترین روش‌ها برای افزایش دسترسی و ارتباط با پست شما هستند. در این اینفوگرافیک بیشتر از ۵۰۰ بازاریاب دیجیتال در سال ۲۰۱۸ برای یافتن چگونگی استفاده‌ی آنها از محتوای بصری مورد پرسش قرار گرفتند.

آمار برخی از داده‌های جالبی که می‌تواند بر استراتژی بازاریابی محتوایی شما برای سال ۲۰۱۹ تاثیرگذار باشد را نشان می‌دهد.

بیایید تا بطور دقیق‌تر به برخی از یافته‌ها نگاه کنیم و ببینیم که چگونه می‌توانند در سال جدید شما را کمک کنند.

خب، این آمار چه چیزی را به ما می‌گویند؟

با توجه به نتایج ۸۸٪ بازاریابان از داده‌های بصری در بیشتر از نصف مقاله‌هایشان که منتشر شده است، استفاده کرده‌اند، که ۵۶٪ آنها می‌گویند که تقریبا ۱۰۰٪ مواقع از این داده‌ها استفاده می‌کنند.

از این داده‌ها، تصویر خالی بیشتر از بقیه‌ی انواع استفاده می‌شد که پس از آن با فاصله ی کم گرافیک‌های اصلی متکرر‌تر استفاده می‌شد.

جالب این است که وقتی که آنالیز می‌شود که کدام یک از انواع داده‌ها موثر‌تر بوده است، تصویر خالی فقط ۱۲٪ از آن را تشکیل می‌دهد در حالی که گرافیک‌های اصلی ۴۰٪ و فیلم‌ها ۲۳٪ از این آمار را تشکیل می‌دهد که کاهش و افزایش چشم‌گیری برای تصویر خالی و گرافیک ها است.

«من خیلی دوست دارم وقتی رو که آمار چیزی که ما همیشه می‌گفتیم رو پشتیبانی می‌کنه؛ عکس‌ها و فیلم‌ها برای استراتژی بازاریابی شما حیاتی اند.»

ولی، آیا واقعا وقت و سرمایه ی مصرفی برای اینکار می‌ارزه؟

در ۲۰۱۸ فقط 17% از بازاریابان مورد آزمایش بیشتر از 30% بودجه‌ی خود را صرف داده‌های بصری می‌کردند. این عدد افزایش چشم‌گیری به ۳۲٪ بازاریابان – از ۱۷٪ – برای ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است که نشان‌دهنده‌ی شناخت بیشتر بازاریابان دیجیتال نسبت به ارزش استفاده از داده‌های بصری در محتوایشان است و مطمئن‌شدن از اینکه مقدار مناسبی بودجه به این بخش اختصاص داده‌اند.

اگر شما طراحان خانگی یا طراحان ویدئوگراف برای کمک به ساخت داده‌های بصریتان ندارید، خبر خوب این است که ابزاری هستند که می‌توانند به شما کمک کنند.

به طور مثال نرم افزار Venngage ابزاری است که ساخت اینفوگرافیک را ساده می‌کند. کاویمو یک ابزار خوب دیگر است که می‌تواند که به شما در تقویت بازاریابی ویدیوئی به شما کمک کن.

در کلام آخر، محتوای تصویری یک بخش مهم از بازاریابی محتوایی است و باید به اندازه‌ی تواناییتان از آن استفاده کنید.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک زیر نتیجه‌ی پرسش‌نامه‌ای از ۵۰۰ بازاریاب آنلاین می‌باشد که به پرسش‌ها پاسخ داده‌اند.

آمار جالب بازاریابی محتوای تصویری

آمار جالب بازاریابی محتوای تصویری

نکات تکمیلی

  • نزدیک به ۵۰ درصد از کسب‌و‌کار‌ها تقریبا کل بازاریابی آن‌ها برپایه محتوای تصویری است.
  • بیش از ۸۰ درصد وبلاگ‌ها بر پایه محتوای تصویری است.
  • وبلاگ‌ها جزئی از بخش بازاریابی بیشتر کسب‌و‌کار‌هاست.
  • نزدیک به ۷۰ درصد استراتژی بازاریابی کسب‌و‌کار‌های امروزی بر محور محتوای تصویری است.

با توجه به نکات و آمار موجود در ایفوگرافیک متوجه می‌شویم که محتوای تصویری بخش بسیار مهمی از بازاریابی کسب‌‌و‌کار‌هاست و اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی آنلاین ما دارد.

امیدوارم از این مقاله و اینفوگرافیک استفاده لازم را برده باشید. اگر نظری داشتید خیلی خوشحال میشیم که اون رو برامون بنویسید.

گرافیست : ثنا دوشابچی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =