نرخ متوسط باز شدن ایمیل

نرخ متوسط باز شدن ایمیل ها چقدر است؟

نرخ بازشدن ایمیل به چه معناست؟ در این مقاله به این موضوع و هم چنین بررسی بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۲۰ و فراتر خواهیم پرداخت.

بررسی نرخ باز شدن ایمیل

گرچه این می تواند بسته به نوع تجارت شما ، نوع Email ، و مجموعه ی عوامل دیگر بسیار متفاوت باشد، اکثر محققان نرخ بازشدن ایمیل ها را برای ایمیل های بازاریابی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تخمین میزنند.

زمانی که شما برروی ارسال هر ایمیل بازاریابی کلیک می کنید، معیار های زیادی برای پیگیری و ارزیابی اثربخشی آن وجود دارد. در مجموع ، همه ی این معیارها در تلاش اند تا تصویری ترسیم کنند از اینکه چه کسی مشغول ایمیل شما می شود و چگونه این اتفاق می افتد.از جمله مهم ترین مولفه ها نرخ باز شدن می باشد.

این عدد می تواند بسته به نوع ایمیلی که در حال ارسال آن هستید – و مخاطبانی که برای آن ها می فرستید-بسیار متفاوت باشد اما یک سری میانگین ها و شاخص های تجاری وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید تا ارزیابی کنید که شما چقدر به آن ها نزدیک و یا برابر هستید.اما ابتدا، ما باید اصطلاحات مان را تعریف کنیم.

یک نرخ باز شدن به چه معناست؟

پاسخ ساده این است که نرخ بازشدن شما، درصد گیرندگانی است که ایمیلی که شما برای آن ها فرستاده اید را باز کرده اند.با این حال، چندین عامل وجود دارد که این موضوع را کمی پیچیده می کند.برای مثال، نرخ باز شدن تنها براساس ایمیل های تحویل داده شده تعیین می شود.

بیایید فرض کنیم شما یک ایمیل بازاریابی را برای 1000 نفر ارسال کرده اید، اما چندین مخاطب در بانک اطلاعاتی شما آدرس های ایمیل بلا استفاده دارند (شاید به این دلیل که آن ها مشاغل خود را تغییر داده اند یا ایمیل آن ها نادرست وارد شده است) ، ایمیل شما “برگشت” خواهد خورد و هرگز تحویل داده نخواهد شد.

اگر شما 1000 ایمیل ارسال کنید اما فقط 975 تای آن ها در حقیقت تحویل داده شوند، نرخ بازشدن شما از 975 محسابه می شود.علاوه بر این ، ممکن است همچنین یک بخش از ایمیل ها وجود داشته باشد که در آن ها ایمیل به هیچ وجه تحویل داده نمی شود.گاهی اوقات این بدین خاطر است که تحویل ایمیل در گذشته به دلیل ضوابط ممانعت رد شده است-یا به این دلیل که در طی تلاش های گذشته برگشت خورده است.اگر شما 25 مورد اضافی از این دست نیز دارید، نرخ بازشدن شما بر اساس 950 ایمیل می باشد.پس، چه تعداد از آن 950 نفر آن ایمیل را باز می کنند؟

نرخ متوسط باز شدن ایمیل چیست؟

منظور از نرخ متوسط بازشدن چیست؟

ایمپکتی ها ( کارشناسان سایت ایمپکت) به طور گسترده ای درباره ی اینکه بازاریاب ها چه می توانند بکنند تا اشتغال به ایمیل را افزایش دهند مطالبی نوشته اند، از ایجاد سطرهای موضوعی موثر گرفته تا چگونگی استفاده بهینه از تصاویر، اما همه چیز با باز شدن یک ایمیل شروع می شود.

میل چیمپ ، شرکتی که به معنای واقعی کلمه ،میلیاردها ایمیل هر ماه برای بیش از یک میلیون مشتری می فرستد، تلاش کرده است که جواب پرسش نرخ متوسط بازشدن چیست را بیابد تا بینش بیشتری ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.با تجزیه و تحلیل داده هایش، میل چیمپ نرخ متوسط بازشدن را در میان تمام صنعت ها به 21.3% برآورد کرد. به عبارت دیگر، برای هر 100 ایمیل تحویل داده شده ، حدود 21 تای آن ها باز می شود.علاوه بر نتایج کلی اش، میل چیمپ در داده هایش جستجو کرد و به این نتیجه دست یافت که صنایع خاص نرخ متوسط بازشدن بالاتری را نسبت به دیگر صنایع دارند.

ایمیل های دولتی از نرخ متوسط بالاتری (28.7%) بهره می‌برند. این منطقی است، زیرا مردم به نظر می رسد که یک ایمیل از دولت را مهم تر و بجاتر می پندارند.درمقابل ، صنعت تولید مکمل و ویتامین، پایین ترین نرخ بازشدن را به خود دیده است (15.03%). باز هم ، ما می توانیم تصور کنیم مردم احتمال کمتری دارد که یک ایمیل تبلیغاتی پیشنهاد دهنده ی تخفیف برای مکمل های کلسیم را باز کنند، با اینکه آن ها مهم هستند.

سوپرآفیس، از مجموعه داده های متفاوتی استفاده می کند و گزارش خود را در سپتامبر 2019 منتشر کرد، که یک نرخ متوسط بازشدن اندکی بالاتر را نتیجه گیری کرد، این شرکت دریافت :”نرخ متوسط بازشدن برای ایمیل سال به سال درحال افزایش است-هرچند به کندی-که به 24.88% در سال 2018 رسیده است”.

کمپین مانیتور صنعت سنگین وزن دیگری است که با بیش از یک چهارم میلیون از تجارت ها کار می کند، از اس ام بی ها تا امثال آدیداس، یونیسف، و شوتایم.براساس گزارش سنجش استاندارد بازاریابی ایمیلی نامحدود این شرکت در سال 2019، که “میلیاردها ایمیل فرستاده شده در میان میلیون ها کمپین ارسال شده از طریق کمپین مانیتور در سال 2018 را تجزیه و تحلیل می کرد”، نرخ متوسط بازشدن را پایین تر از تحقیقات دیگر پیشنهاد می کند.در میان همه ی صنایع، کمپین مانیتور دریافت که نرخ متوسط بازشدن باید فقط 17.92% باشد.

به لحاظ مشخصات صنعتی، محققان کمپین مانیتور دریافتند که نرخ های بازشدن در صنایع غیرانتفاعی بالاترین و در خرده فروشی ها پایین ترین بودند.همینقدر کافی است که بگوییم ، مجموعه داده ها و عملیات اندازه گیری متفاوت به نتایج متفاوتی می انجامد.با این حال اگر ما از میانگین های سه مطالعه که دربالا ذکر شدند میانگین بگیریم، ما به یک نرخ متوسط بازشدن برابر با 21.36% دست می یابیم.اکنون، این مهم است که توجه داشته باشیم که این میانگین یک تضمین به حساب نمی آید. مجموعه عوامل می تواند بر نرخ بازشدن ایمیل ها تاثیر بگذارد. برخی از آن ها عبارت اند از:

  • سطر عنوان ( چه چیزی بیشترین کلیک را بدون انجام قول های دروغین به انجام می رساند؟)
  • زمان ارسال ( چه زمانی باید Email تحویل داده شود تا مطمئن شوید بیشترین نرخ بازشدن و کلیک را خواهد داشت؟)
  • نام ارسال کننده ( آیا ایمیل از طرف شرکت شما فرستاده شده است؟ از طرف کارمند ارشد بازاریابی؟یا شخصی دیگر؟)
  • حجم مخاطبان ( چگونه لیست خود را تقسیم بندی می کنید؟ آیا این ایمیل به افراد درستی فرستاده خواهد شد؟)
  • شهرت /تحویل دهنده بودن ارسال کننده (ایمیل های شما در گذشته چقدر خوب دریافت شده است؟)

همه ی این ها بر نرخ بازشدن تاثیر خواهند گذاشت.

اگر شما یک معرفی کلی تر از انواع داده های قابل اندازه گیری مربوط به ایمیل بازاریابی می خواهید ، با این آغازگر موضوع شروع کنید.

چگونه بهترین ایمیل را بفرستیم

چگونه بهترین ایمیل را ارسال کنیم ؟

برخلاف نامه های پستی که به محل اقامت شما می رسند، Email برای ارسال رایگان است.گرچه شما ممکن است برای نرم افزار اتوماسیون ، سرویس های پاکسازی لیست (از ادرس های ایمیل نامعتبر)، ذخیره اطلاعات، و هزینه های مربوط دیگر پول پرداخت کنید، بازاریابی ایمیلی هنوز یک روش بازاریابی برجسته است که اغلب دلالت بر یک سرمایه گذاری محتاطانه دارد.

به نقل از سایت constant contact ، شما حتی با نرخ بازشدن بسیار پایین، احتمالا می توانید انتظار بازگشت به طورمیانگین 38دلار از هر یک دلار که برای بازاریابی ایمیلی پرداخت کرده اید را داشته باشید. اما از این رسانه سوء استفاده نکنید. این وظیفه ی هر ایمیل مارکتر است که متعهد به بهترین اعمال باشد.

شما لازم است بدانید که مخاطبانتان ، لیست تان را برای هر ارسال ایمیل تقسیم بندی می کنند، و مطمئن شوید که هر جزئی از هر ایمیل (مانند آن هایی که در بالا ذکر شد) پاسخگوی آن مخاطبان خاص می باشد.وقتی که این کار را انجام دهید ، ایمیل تان آماده ی دریافت بهتر است.

سرانجام، بیشتر مشتری های ایمیل قادرخواهند بود ایمیل های مناسب و شخصی سازی شده را به افراد درست در زمانی درست بفرستند. ما درحال خیانت به مخاطبانمان هستیم، اگر از این موضوع بهره ای نگیریم و نیازهای آن ها را در ذهن مان برای همیشه نگه داریم .

بازاریابی ایمیلی در سال 2020 و فراتر از آن

بازاریابی ایمیل در سال ۲۰۲۰

ایمیل هنوز برای مردم بسیاری در سراسر دنیا مهم است، بنابراین به تکامل خود ادامه می دهد.متاسفانه، درست مانند صندوق های پستی فیزیکی واقعی، که زمانی مکانی برای نامه ها و مکاتبات شخصی بود ، و حالا پرشده است از آگهی های کاغذی کوچک، نامه های ناخواسته، و تعدادی صورت حساب که ما فراموش میکنیم به پرداخت خودکار تغییرشان دهیم-صندوق های ورودی ایمیل ما دیگر جایی برای ارتباط برقرار کردن با عزیزانمان نیستند.

علی رغم روشی که مردم محافظه کار با آدرس های Email شان رفتار می کنند، بیشتر صندوق های ورودی مکانی برای مکاتبات با عزیزان و خصوصی نیستند.گذشته از همه این ها ، آخرین باری که یک ایمیل از یک دوست یا اعضای خانواده دریافت کرده اید کی بوده است؟

برای اکثر مردم، صندوق های ورودی ایمیل معاملاتی و تجاری است به جای اینکه معنی دار و یا شخصی باشد. ما یادآورهای تاریخی ایمیلی ، بروزرسانی های فروش سایت آمازون، رسیدهایی از خریدهایمان، و پیشنهادات تبلیغاتی و مواد بازاریابی دیگر را دریافت می کنیم .

براساس تحقیق انجام شده توسط گروه رادیکاتی ، بیش از 293 میلیارد “ایمیل تجاری و مصرف کننده در هر روز فرستاده و دریافت می شوند.”به عبارت دیگر، میلیاردها صندوق ورودی شلوغ و کاربران سردرگم وجود دارد-که همه باعث ایجاد یک بازار به شدت آشفته و شلوغ می شود.درمیان این حجوم مکاتبات، این خیلی سخت است که از این ازدحام بیرون بمانید ، خصوصا با درنظرگرفتن اینکه شما فقط عوامل زیادی را قبل از اینکه یک ایمیل بازشود می توانید کنترل کنید.

شما باید همیشه بهترین زمان ارسال ایمیل ها،چگونگی نوشتن سطرهای موضوع تاثیرگذار، و اینکه چطور مطمئن شوید از اینکه دیتابیس شما تمیز باقی بماند را همیشه به خاطر بسپارید.

اگر هنوز از نحوه نوشتن یک محتوای متنی درست اطلاع ندارید ، پیشنهاد می‌کنم که مقاله چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم را مطالعه کنید.

اگر شروع به کار کردید تا به مشتریانتان کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید(تا زمانیکه این بهترین اعمال را در ذهن دارید)، شما در مسیر جمع آوری بهترین نرخ بازشدن ممکن هستید.

گرافیک محتوا : یونس چلبی

5/5 - (3 امتیاز)

فاطمه احمد پور کارشناسی روانشناسی دارم و به عنوان یک فریلنسر با تیم می چند در حوزه ترجمه و تولید محتوای متنی همکاری میکنم. از اینکه مقالات من را دنبال می کنید از شما ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =