شخصی سازی اکانت در ویرگول

تنظیمات اکانت در ویرگول

شخصی سازی اکانت و معرفی شبکه های اجتماعی دیگر در ویرگول

در مقاله‌ی ویرگول چیست استارت اپ ایرانی ویرگول رو بهتون معرفی کردم و همچنین در مقاله‌ای جدا بررسی کردیم که چطور در ویرگول ثبت‌نام کنیم. اما در این مقاله قراره بهتون تنظیمات اکانتی که در ویرگول ساختید رو یاد بدم.

این مقاله از مجموعه آموزش کار با ویرگول هست.

چطوری وارد تنظیمات حساب کاربری بشیم؟

بعد از ثبت نام یا ورود دوباره، به صفحه‌ی حساب کاربریتون هدایت می‌شید که سمت چپ سه تا گزینه وجود داره نماد جستجو، نماد زنگ برای اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها و نمادی دایره‌ای شکل که زمانی که عکستون رو بارگزاری کنید عکس شما رو نشون میده. روی اون دایره بزنید و از بین گزینه‌ها تنظیمات حساب کاربری رو انتخاب کنید.

تنظیمات شخصی در ویرگول

خب حالا می‌تونید اسمتون رو اون بالا بنویسید و یه متن یا بیوگرافی مختصر راجع خودتون زیرش. روی دایره‌ی دوربین هم کلیک کنید می‌تونید عکس پروفایلتون رو بارگزاری کنید.

تنظیمات توضیحات و نام در ویرگول

تنظیمات توضیحات و نام در ویرگول

تغییرات نام کاربری و ایمیل و شماره موبایل:

در این قسمت شما می‌تونید نام کاربری انتخاب کنید که با اضافه کردن به آدرس ویرگول، حساب کاربری شما بالا بیاد. در واقع اگر با ایمیلتون یا اکانت گوگلتون ثبت نام کردید می‌تونید در این قسمت نام کاربری رو تغییر بدید یا اگر دلتون می‌خواد شماره موبایلتون رو وارد کنید.

تنظیمات حساب کاربری - تغییر شماره موبایل در ویرگول - تغییر ایمیل در ویرگول - تغییر نام کاربردی در ویرگول

تنظیمات حساب کاربری – تغییر شماره موبایل در ویرگول – تغییر ایمیل در ویرگول – تغییر نام کاربردی در ویرگول

معرفی شبکه‌های اجتماعی دیگرتون در ویرگول:

در این قسمت‌ها هم می‌تونید جنسیت خودتون رو وارد کنید و اگر هم دوست دارید شبکه‌های اجتماعی دیگری که توش اکانت دارید رو با ویرگولی‌ها به اشتراک بگذارید و در واقع ارتباط بیشتری با دوستای ویرگولیتون بگیرید. وقتی که شما آیدی اکانتتون رو ثبت کنید، نماد این شبکه‌ها در کنار عکس پروفایل شما میاد و با کلیک روی اونها کاربران می‌تونند وارد صفحه توییتر یا فیس بوک شما بشن.

تنظیمات شبکه های اجتماعی

ایجاد یا تغییر رمز عبور:

همچنین همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، می‌تونید رمز عبور هم واسه خودتون بزارید یا تغییرش بدید.

تغییر رمز عبور در ویرگول

تنظیمات ایمیل نوتیفیکیشن:

در این قسمت شما می‌تونید، اعلان‌هایی که به ایمیلتون میاد رو مدیریت کنید. به طور مثال اگر کسی شما رو فالو کنه یا پیامی براتون بیاد یا شخصی نوشته‌تون رو لایک کنه، به حساب ایمیل شما پیام میاد.

ایمیل نوتفیکیشن در ویرگول

ایمیل نوتفیکیشن در ویرگول

ایمیل نوتفیکیشن در ویرگول

ایمیل نوتفیکیشن در ویرگول

تنظیمات حالت شب در صفحه:

یکی از آپشنهایی که اکانت ویرگولتون داره، تنظیمات حالت شب هست که حالت خودکار آن از ساعت ۱۲ نیمه شب تا ۶ صبح فعال می‌شه و حتی دکمه‌ی روشن و خاموش این حالت رو می‌تونید در منوی پروفایل کاربریتون داشته باشید تا هر وقت دوست داشتین به این حالت پروفایلتون رو دربیارید و دسترسی بهش راحت‌تر باشه.

تنظیمات حالت شب در ویرگول

تنظیمات حالت شب در ویرگول

نسخه پشتیبان و مدیریت کاربران بلاک شده:

در این قسمت شما می‌تونید از محتوای خودتون یک نسخه‌ی پشتیبان یا همون بک آپ بگیرید و همچنین کاربرانی که بلاک کردید رو مدیریت کنید.

نسخه پشتیبان محتوا در ویرگول

نسخه پشتیبان محتوا در ویرگول

بعد از تمامی این تنظیماتی که انجام دادید می‌تونید روی ذخیره تغییرات کلیک کنید و همه‌ی این کارهایی که بالا توضیحشون رو دادم در این قسمت ثبت و ذخیره می‌شود.

تنظیمات علاقه‌مندی‌ها من:

بعد از تنظیمات اولیه‌ی حساب کاربریتون، می‌تونید از امکانات دیگر ویرگول که به شخصی ‌سازی بیشتر اکانتتون کمک می‌کنه، استفاده کنید.

برای این کار دوباره روی دایره‌‌ی سمت چپ بالای صفحه که حالا تصویر منتخب شما رو نمایش می‌ده کلیک کنید و بخش علاقه‌مندی‌های من رو انتخاب کنید.

پیدا کردن علاقمندی ها در ویرگول

بعد از انتخاب گزینه‌ی علاقه‌مندی‌های من شما به صفحه‌ی زیر هدایت می‌شید.

علاقمندی ها در ویرگول

علاقمندی ها در ویرگول

در این صفحه پنجاه عنوان مختلف از موضوعاتی که ویرگولی‌ها راجعبش می‌نویسند، قرار داده شده که شما بر اساس علایق خودتون می‌تونید اونها رو علامت بزنید. با علامت زدن این قسمت‌ها، ویرگول به این صورت عمل می‌کنه که بیشتر مطالب و موضوعاتی که شما علاقه‌تون رو بهش اعلام کردید بهتون پیشنهاد می‌ده و شما رو به مطالب و اشخاصی وصل می‌کنه که علایقی شبیه شما دارند.

پست‌های مورد علاقه یا ذخیره شده:

برای مدیریت این دو مورد هم دوباره باید دایره‌ی سمت چپ بالای تصویر رو بزنید و روی گزینه‌ی مورد نظرتون کلیک کنید. بعد شما رو به صفحه‌ای هدایت می‌کنه که تمام پستهایی که لایک کردید رو بهتون نمایش می‌ده یا صفحه‌ای رو باز می‌کنه که پستهای مختلف رو درونش ذخیره کردید.

پست های مورد علاقه و پست های ذخیره شده در ویرگول

پست های مورد علاقه و پست های ذخیره شده در ویرگول

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، امکاناتی نظیر انتشارات، نوشتن پست جدید، نمایش پست‌ها و پیش‌نویس‌ها، مشاهده‌ی آمار نیز درون منوی حساب کاربری شما وجود دارد که در مورد هریک از آنها به طور مفصل در مقالات بعدی توضیح خواهم داد.

در این مقاله قصدم راهنمایی شما برای تنظیمات اولیه‌ی حساب کاربریتان و نحوه‌ی شخصی کردن آن بود.

در مقاله بعدی به نوشتن پست در ویرگول می‌پردازیم.

اگر سوال یا نظر یا پیشنهادی درمورد این مقاله دارید می‌تونید در بخش نظرات با ما درمیون بگذارید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =