چگونه از انیمیشن در تبلیغاتمان استفاده کنیم؟

انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟ چگونه باعث رونق کسب و کار ما میشود؟

نحوه استفاده از انیمیشن در تبلیغات

شرکت‌های تولید محتوا خدمات مختلفی را در زمینه‌ی تبلیغات برای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند. یکی از آنها تولید انیمیشن تبلیغاتی (که یکی از خدمات اصلی ماست) است. یک تجارت متحرک پیامی جالب و جذاب از برند شما را به مشتریان هدفتان منتقل می‌کند. در این مقاله نگاهی به نحوه استفاده از انیمیشن در تجارت بعدی شرکت شما خواهیم داشت.

۱ – داستان مخصوص خودتان را ایجاد کنید.

اولین قدم در تولید یک انیمیشن تبلیغاتی پیامی است که شما می‌خواهید به مخاطبانتان منتقل کنید. برای رساندن این پیام باید انیمیشن داستان شما روایت کند. انیماتور براساس شرح و داستانی که شما می‌خواهید انیمیشن را می‌سازد. داستان شما تمام تصاویر و کارکترهای انتخابی خودتان را دربرمی‌گیرد.

۲ –  شخصیت ‌های داستانی مخصوص خودتان را ایجاد کنید.

انیمیشن این اجازه را به شما می‌دهد تا تم و شخصیت مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید. این‌کار بسیار در جذب مشتری تاثیر دارد. شخصیت داستانی شما می‌تواند نماینده‌ی برندتان یا نمایشی شبیه مشتریان هدف شما باشد.

۳ – ماجرایی دنباله‌دار ایجاد کنید.

تولید یک انیمیشن زمان و تلاش زیادی می‌طلبد، برای اینکه به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید، بهترین ایده ساخت داستانی سریال مانند و دنباله‌دار است. با ساخت ماجرایی جذاب و دنباله‌دار می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبانتان در سالهای آینده نیز تجارت متحرک شما را دنبال خواهند کرد.

نتیجه‌گیری :

در این مقاله ما با چگونگی ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی و تاثیر آن بر کسب‌وکارمان آشنا شدیم.ساخت یک انیمیشن با داستانی دنباله‌دار همراه شخصیت‌های مخاطب‌پسند، پیام شرکت شما را به دنیا می‌رساند. ما در مقاله ای جداگونه از سهم و اهمیت انیمیشن در تبلیغات صحبت کرده ایم.

وب‌سایت می چند فضایی ایجاد کرده است که می‌تواند شما را برای دستیابی به این اهداف یاری کند. پیشنهاد می‌کنیم کارهای ما را در زمینه‌ی انیمیشن دنبال کنید.

گرافیک محتوا : یونس چلبی

سئو محتوا : سپهر عالم زاده

5/5 - (2 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =