Zerys

Zerys


یک بستر آنلاین است که به عنوان یک بازار محتوا می‌توان به آن نگاه کرد. این بستر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که برای محتوا به نویسندگان سفارش بدهند و محتوای آنها را خریداری کنند.


وب‌سایت Zerys یک پیشنهاد متفاوت و خارق‌العاده برای تمام نویسندگانی است که می‌خواهند یک فرصت شغلی متفاوت را تجربه نمایند و از آنچه در انجام آن مستعد و توانا هستند،کسب درآمد داشته باشند.   Zerys یک مجموعه‌ی مناسب برای افرادی است که به‌تازگی می‌خواهند کارشان را شروع کنند و هم‌چنین کسانی که در این حرفه تجربیات زیادی دارند نیز می‌توانند پروژه‌های مختص به خودشان را با توجه به قدرت قلم و سابقه‌ی فعالیت‌هایی که در این زمینه داشته‌اند، دریافت کنند. در این وب‌سایت همانند نمونه‌های مشابه نویسندگان از دو تا پنج ستاره طبقه‌بندی می‌شوند و افراد هر گروه با توجه به توانایی‌هایشان پروژه دریافت می‌کنند، اما در این وب‌سایت صاحبان پروژه‌های تحویلی بیشتر از ویرایشگران مجموعه‌ی Zerys در امتیازدهی نویسندگان تأثیر دارند، هم‌چنین برای تمام سطوح پروژه‌های متعددی وجود دارد و روند ارتقا درجه در این سایت راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و همین سه ویژگی این وب‌سایت را از سایرین متمایز می‌نماید. این مجموعه فعالیت مستقل خود را از سال 2007 میلادی زیر نظر  Steve Lazuka آغاز و جوایز متعددی را دریافت کرد، شرکت Zerys با نزدیک به یازده ‌هزار مشتری و هزار و دویست آژانس نویسندگی همکاری می‌کند.

یکی از نکات منحصربه‌فرد این مجموعه اختصاص دادن بخشی از آن به آژانس‌های نویسندگی است که فرصت‌های شغلی موجود را افزایش می‌دهد، هم‌چنین یک فرصت عالی برای یادگیری استراتژی‌های سئو و ایجاد روابط مؤثر با مشتریانی است که امکان همکاری متداوم و گسترده‌تر با آنان وجود دارد. برای یک نویسنده‌ی آزاد پیدا کردن کار یک روند نامتناهی به شمار می‌رود. اینکه پروژه‌ها چه زمانی به پایان می‌رسند، مشتریان تا چه زمانی به یک نویسنده احتیاج دارند و یا حتی اینکه همیشه یک نویسنده می‌خواهد چند گزینه روی میز داشته باشد، دغدغه‌های یک نویسنده‌ی آزاد است. شرکتZerys با توجه به میزان تقاضایی که وجود دارد، به این دغدغه‌ها پایان می‌دهد. در ادامه این وب‌سایت را بررسی می‌کنیم و در پایان این مطلب شما می‌توانید تصمیم بگیرید که همکاری خودتان با این مجموعه را شروع کنید یا خیر و این اتفاق چه نکات منفی یا مثبتی را به همراه دارد.

بررسی نقاط قوت و ضعف Zerys

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران راجع‌به آژانس‌های نویسندگی و مهلت چهارده ‌روزه برای هر پروژه‌ی آن‌ها است. به این معنا که هنگامی که یک پروژه‌ از طرف یک آژانس به شما ارجاع داده می‌شود، چهارده روز برای انجام آن زمان دارید، تعداد کلمات و موضوع پروژه نیز هیچ اهمیتی ندارد، اما مشکل اصلی بعد از اتمام این چهارده روز است که حتی اگر از طرف آژانس یک بازبینی کوتاه راجع‌به متن درخواست شود این مهلت چهارده روزه تمدید می‌شود و شما باید برای دریافت پروژه‌ی جدید تا پایان این زمان صبر کنید.

دومین مشکل روبه‌روی نویسندگان این وب‌سایت قانونی است که از سوی Zerys تبیین شده است، مبنی بر اینکه کاربران نمی‌توانند دو پروژه را به‌طور هم‌زمان دریافت کنند. به همین خاطر اگر شما پروژه‌ی فعالی داشته باشید، هنگامی‌که یک پروژه‌ی باارزش‌تر و یا از سوی یکی از مشتریان همیشگی که برایتان حائز اهمیت است به شما پیشنهاد شود، مجاز به دریافت آن نیستید و ممکن است مشتری خاص خودتان و یا یک درآمد عالی را از دست بدهید.

مورد بعدی راجع‌به مشتریان است، که ممکن است گاهی با هر انگیزه‌ای باعث اذیت شما شوند. در این وب‌سایت به این علت که سیاست‌های شرکت تماماً حقوق مشتری را در اولویت اول قرار می‌دهد، مشتریان می‌توانند بدون هیچ دلیلی پروژه را از شما قبول نکنند. برای یک نویسنده اینکه دفاع از متنش وجود داشته باشد، بسیار اهمیت دارد اما اگر شما در این وب‌سایت فعالیت می‌کنید، حتی ممکن است بدون اینکه ایراد کارتان مشخص شود، آن را از شما قبول نکنند.

در این قسمت می‌خواهیم به بررسی یکی از ویژگی‌های بارز Zerys  در مقایسه با شرکت‌های مشابه بپردازیم. این شرکت با توجه به تعداد بالای مشتریان و همکاری با آژانس‌های نویسندگی همواره تعداد پروژه‌های قابل دریافت زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد، این نکته‌ی مثبت شرکت Zerys را متمایز از دیگر شرکت‌های مشابه می‌نماید که معمولاً در روزها و ساعات خاص پروژه‌های محدودی ارائه می‌دهند.

البته نویسندگانی که نیاز به یک تأییدیه‌ی بین‌المللی برای قلم خود دارند نیز می‌توانند از تائید این شرکت استفاده نمایند. ویرایشگران این وب‌سایت به‌راحتی اجازه‌ی دسترسی مخاطب به پروژه‌ی انجام‌شده توسط کاربر را می‌دهند تا آن‌ها پروژه را رد کنند یا بپذیرند و این امر باعث رشد نویسنده در نویسندگی و توانایی پذیرش عقاید و سلایق دیگران راجع‌به نوشته‌های خودش می‌گردد.

در این وب‌سایت نویسندگان بین دو تا پنج ستاره دریافت می‌کنند که افراد هر گروه پروژه‌های مناسب رده‌ی خود را دریافت می‌کنند. در بیشتر وب‌سایت‌ها این درجه‌بندی توسط کارشناسان وب‌سایت انجام می‌شود که در شرکت Zerys این وظیفه به‌ عهده‌ی مشتریان قرار گرفته است و آن‌ها با توجه به میزان رضایتشان نسبت به پروژه‌ای که تحویل می‌گیرند، دو الی پنج ستاره به نویسنده اهدا می‌کنند و این امتیازدهی تأثیر مستقیم در ارتقا و یا تنزل نویسنده در درجه‌بندی این وب‌سایت دارد.

تجربیات یک نویسنده که سابقه‌ی همکاری با این شرکت را دارد

همان‌طور که همه‌ی شما به‌عنوان یک نویسنده‌ی آزاد می‌دانید هیچ موقع نمی‌توان تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد قرار داد. شرکت Zerys بهترین وب‌سایت برای یک نویسنده‌ی آزاد است که از لحاظ تعدد فرصت‌های کاری، پرداخت به‌موقع دستمزد و اعتبار جایگاه شغلی حرف اول را می‌زند اما با توجه به نکات منفی که ذکر شد نمی‌توان تمام تمرکز را بروی این شرکت قرار داد و بهتر است از وب‌سایت‌های معتبر دیگر هم پروژه دریافت کنید، زیرا که شرکت Zerys نمی‌تواند تنها منبع درآمد شما باشد. برای اینکه در این وب‌سایت حضور موفقی را پشت سر بگذارید نیاز به پشت‌کار و ارتقا کار خود دارید، به همین خاطر در مورد تمامی پروژه‌ها با هر سطحی سعی کنید تمام دقت و ظرافت خود را به کار برده و برای رسیدن به درجه پنج ستاره تلاش کنید، زیرا که در این درجه تعداد پروژه‌های موجود بیشتر و دستمزد پرداختی به ازای هر یک کلمه مبلغ بیشتری خواهد بود.

در ابتدای راه به دنبال پرداخت‌های مبلغ بالا نباشید و با کسب تجربه سعی کنید تبدیل به تنها انتخاب مشتریان شوید، بعد از مدتی زمان شما برایتان ارزشمندتر خواهد شد و پروژه‌هایی با دستمزدهای بیشتر به سراغ شما خواهند آمد.

سعی کنید مشتریان ثابتی برای خود جذب کنید، معمولاً این‌گونه مشتری‌ها اعتماد کاملی به شما پیدا خواهند کرد و دست از آزمودن شما برای ارجاع پروژه‌های مهم‌ترشان خواهند کشید. از سوی دیگر وقتی شما مشتریان ثابت خود را داشته باشید وقت کمتری را برای یافتن پروژه صرف می‌کنید و در نتیجه بیشتر بروی کارتان تمرکز می‌کنید. بدیهی است که مشتریان ثابت شما تمایل بیشتری به اهدای امتیاز کامل به شما دارند و با این کار پله‌های ترقی به درجات بالاتر را برای شما محیا می‌کنند.

نسبت به درخواست‌های بازبینی خونسرد باشید و خواسته‌ی مشتریان را در اولویت نسبت به سلیقه‌ی خودتان قرار دهید، بنده در بین هر دوازده پروژه یک درخواست بازبینی دریافت می‌کنم که خواسته‌هایی مانند اضافه کردن چند جمله به نتیجه‌گیری، یا تغییرات ظاهری متن و مواردی از این دست می‌باشند.

در پایان شایان به ذکر است که تلخ‌ترین اتفاق در این کار رد شدن پروژه توسط مشتریان است که در سه هزار پروژه‌ای که بنده به پایان رسانده‌ام در مجموع ده پروژه رد شده است که حقیقتاً اتفاق دردناکی برای یک نویسنده است، مخصوصاً در مواقعی که این اتفاق بدون دلیل منطقی رقم بخورد، اما خب هیچ‌وقت نمی‌توانیم همه را راضی نگه‌داریم.

شما می‌توانید پروژه‌هایی که توسط مشتریان رد می‌شوند را به فروش بگذارید، هرچند با قرار دادن آن‌ها در لیست فروش اطمینانی نیست که فروخته شوند، اما لیست فروش مکان مناسب‌تری برای آن‌ها نسبت به فولدر کامپیوتر شما است.

شرکت Zerys مورد اطمینان و تأیید است و کار کردن به‌عنوان نویسنده‌ی این شرکت می‌تواند اتفاق خوبی برای هر نویسنده‌ی آزادی باشد که قصد کسب درآمد و پیشرفت در کار خود را دارد.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مطلب نکات مثبت و منفی وب‌سایت نویسندگی Zerys را بررسی نمودیم و نظرات یک نویسنده‌ی آزاد را درباره‌ی کار کردن در کنار این شرکت به‌عنوان یک نویسنده را هم مشاهده کردید. شرکتZerys به ازای هرکلمه مبلغ 0.07 (هفت صدم) سنت الی 04.90 (چهار و نه دهم) سنت را پرداخت می‌کند که نزدیک به وب‌سایت‌های مشابه است اما از لحاظ ترافیک کاری دست بالا را در اختیار دارد. فعالیت در این شرکت به‌صورت واحد پیشنهاد نمی‌شود زیرا که امکان اتفاقات غیرمترقبه برای وب‌سایت این شرکت و هر شرکت دیگری وجود دارد، در نتیجه فعالیت در چند سایت معتبر مشابه منطقی‌تر است. مشتریان ثابت که سفارش‌ها مستقیم را برای شما ارسال می‌کنند، مهم‌ترین عامل رشد و ترقی شما در این وب‌سایت هستند که باید تعدادی از این دست مشتریان را برای خودتان جذب کنید تا دوران بیکاری و انتظار نداشته باشید، میانگین امتیازات خود را بالا نگه داشته و پروژه‌های با اهمیت بالا را که مشتریان در سفارش اول در اختیار نویسندگان قرار نمی‌دهند را نیز دریافت کنید. وب‌سایت Zerys با توجه به اینکه تنها با دراختیار داشتن یک ایمیل عضو می‌پذیرد، فرصت خوبی برای کسانی است که تجربه‌ی نویسندگی در سطوح پیشرفته را داشته‌اند و به دنبال محلی برای کسب درآمد می‌گردند، باشد اما توجه کنید نمی‌تواند تنها منبع درآمد باشد. از سوی دیگر کسانی که علاقه‌مند به شروع کار نویسندگی هستند هم می‌توانند فعالیتشان را در سطح دو ستاره آغاز و به‌مرور زمان به درجات بالاتر و درآمد بیشتری دست یابند.

هدف می‌چند از معرفی این وب سایت نمایش بازار بین المللی نویسندگی می‌باشد، ما در می‌چند آماده همکاری به صورت دورکاری با نویسندگان خوش ذوق هستیم و این عزیزان می‌توانند نمونه کار ها و رزومه خود را برای ما از طریق بخش تماس با می چند ارسال نمایند.

من رسانا ، کارشناس تولید محتوا در می چند هستم. از ابتدای همکاریم با می چند تصمیم داشتم که کار های متفاوتی رو رقم بزنم و امیدوارم من رو با فعالیت ها و مقالاتم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 12 =