منظور از موشن گرافیک چیست؟

Motion Graphic


موشن گرافیک، یک محتوای ویدیویی است که با استفاده از تصاویر گرافیکی وکتور و به حرکت در آوردن این تصاویر به منظور آموزش و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد.


این محتوای ویدیویی امروزه به یکی از پر مخاطب‌ترین، موثر ترین و به صرفه ترین محتوای تبلیغاتی تبدیل شده است، زیرا با هزینه‌ای کم امکان گرفتن بازده یک تیزر تبلیغاتی وجود خواهد داشت.


کسب و کار ها با در نظر‌گیری بازار هدف خود می‌توانند از این محتوای ویدیویی استفاده نمایند.


موشن گرافیک ها بیشتر مواقع در تبلیغات های شبکه های اجتماعی که از نظر هزینه، هزینه‌ای کمتر از تلویزیون را دارند، منتشر می‌شوند؛ اما در بعضی موارد نیز دیده شده است که از موشن گرافیک ها برای آموزش در تلویزیون ها استفاده شده است.


از موشن گرافیک ها برای بهبود تجربه کاربری وب سایت ها که باعث ماندگاری کاربران در وب سایت می‌شود نیز استفاده می‌کنند و این ماندگاری کاربران باعث افزایش سئو نیز می‌شود.


از بچگی افراد خلاق و سازندگان انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی را دوست داشتم. علاقه بسیارم به آن‌ها باعث شد که تلاش کنم و دست به کار‌های متفاوتی بزنم که شاید برای بیشتر افراد معقول به نظر نمی‌رسید. جاهای مختلفی کار کردم و تجربیات زیادی را کسب کردم. در تلاشم کار‌های نو را تجربه کنم و این تجربه را به اشتراک بگذارم. در این راه همراهم باشید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سیزده =