فواید تولید و انتشار پادکست در کسب و کار شما

فواید استفاده از پادکست در کسب و کار

پادکست یک فایل صوتی است که اطلاعاتی را در دنیای وب به اشتراک می‌گذارد. شرکت‌ها از پادکست برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله به اشتراک‌گذاری اطلاعات محصولات جدید، اطلاعات شرکت یا اطلاعات عمومی مربوط به صنعت.

استفاده از پادکست‌ها در بازاریابی، مزایای فراوانی برای شرکت شما به همراه می‌آورد.

پادکست برای شما شرایطی ایجاد می‌کند تا تجربه‌ی خود را در صنعت با مشتریانتان به اشتراک بگذارید. مشتریان با یک صدای با اشتیاق که نکات جذابی را برایشان شرح می‌دهد، بیشتر از کلمات تایپ شده ارتباط برقرار می‌کنند، آنها شرکتی را می خواهند که صنعت را می داند، بنابراین پادکست ها به ایجاد اعتماد کمک می کنند.

تولید پادکست‌های منظم و دنباله‌دار موجب می‌شود که مخاطب شرکت شما را در ذهن نگه دارد و برای دنبال کردن کارهای شما به وب‌سایت بازگردد. همچنین در مورد نحوه گوش دادن به پادکست مشتریان منعطف تر خواهند بود چرا که حتی در حین انجام کار های دیگر می‌توانند به فایل صوتی شما گوش دهند.

تولید یک Podcast بسیار آسان است، مهم نیست یک شرکت بزرگ داشته باشید یا یک کسب‌وکار خانگی، تنها وسایل مورد نیاز شما کامپیوتر و یک عدد میکروفون است. میکروفون با کیفیت بالا موجب تقویت پادکست شما می‌شود. یک برنامه نرم افزاری که فایل های صوتی را ویرایش می‌کند نیز برای تولید یک پادکست با کیفیت بسیار مهم است. این روش برای جذب مشتری ها اغلب ارزان تر از روش های تبلیغاتی سنتی است زیرا شما می توانید آن را به تنهایی انجام دهید. البته ما در می چند آموزش هایی در خصوص تولید محتوای صوتی درحال به اشتراک گذاری هستیم که ساخت پادکست هم از جمله این آموزش هاست، پس می‌توانید بخش آموزش های تولید محتوای صوتی می‌چند را نیز دنبال کنید.

نتیجه‌گیری :

در این مقاله ما با فواید تولید پادکست و تاثیر آن بر کسب‌وکارمان آشنا شدیم. یک صدای زیبا که ماجرایی جذاب را بازگو می‌کند همواره در ذهن‌ها می‌ماند و این یکی از راه‌های جذب مشتریان دلخواه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =