تولید محتوای دیجیتال

۵ فایده‌ی تولید محتوای دیجیتال

این روزها دغدغه‌ی رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگها، برنامه‌های موبایل، بازی‌های رایانه‌ای و … بحثی است به نام  تولید محتوا و محتوای دیجیتال

بررسی کارایی محتوای دیجیتال

در این مقاله ۵ فایده‌ی تولید محتوا دیجیتال را برای شما بیان می‌کنیم که نشان می‌دهد چرا این کار ارزش سرمایه‌گذاری دارد.

محتوای دیجیتال مشتریان بیشتری جذب می‌کند.

باور کنید یا نه، یک کاربر معمولی هیچ گاه ساعتها وقت خود را برای سرچ کردن در گوگل تنها برای دیدن بنر تبلیغاتی یک محصول صرف نمی‌کند. پس چگونه می‌تواند شما و محصولتان را ببیند؟

محتوای دیجیتال فقط روی معرفی محصول شما متمرکز نمی‌شود، برای مثال پست های جذاب یک وبلاگ در مورد موضوعاتی مرتبط با فعالیت شما یا یک انیمیشن و تیزر تبلیغاتی جالب (که یکی از خدمات اصلی ماست) میانبری است برای جذب مشتریان دلخواه شما.

محتوا دیجیتال یعنی شما هر لحظه در دسترس هستید.

خطوط تلفن، دفاتر و فروشگاه های شما احتمالا در زمان های خاصی باز می شوند.

یک کتابخانه از محتوای دیجیتالی یا یک برنامه‌ی خوب در تلفن همراه می‌تواند تخصص شرکت شما را به مشتریان معرفی کند حتی زمانی که کارمندانتان در خانه هستند.

محتوای دیجیتال به کسب و کار شما جلوه‌ی انسانی می‌دهد.

کسب و کار شما حتما باید یک وب‌سایت شرکتی داشته باشد اما محتوای دیجیتال شخصیت به آن می‌بخشد.

شبکه های اجتماعی و پست‌های وبلاگ امکان ارتباط مستقیم اعضای گروه شما را با مشتریان علاقه‌مند به برندتان هرچه بیشتر و راحتتر فراهم می‌کند.

محتوا دیجیتال می‌تواند برای شما درآمدزا باشد.

این بستگی به شرکت شما دارد که چگونه از محتوای دیجیتال استفاده کند، مثلا می‌تواند یک جریان درآمدی از طریق سرویس‌های خودکار مانند Google AdSense فراهم کند.

همچنین اگر شرکت شما چیز خاصی را تولید کرده باشد، می‌تواند آن را در یک مقاله یا کتاب الکترونیکی که مشتریان برای استفاده از آن اشتراک پرداخت کنند، منتشر کند.

می‌توانید فروش خود را رهبری کنید.

حتی اگر دوست ندارید هر لحظه محتوای خود را شارژ کنید می‌توانید سیستمی ایجاد کنید که مشتریان برای دیدن قسمتی از محتوا یا دریافت‌های ویژه مجبور به پرکردن فرم باشند، در این صورت اطلاعات بیشتری راجع به علاقه‌‌مندی‌های مشتریان خود پیدا می‌کنید.

محتوای دیجیتال

محتوای دیجیتال

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما با فواید تولید محتوا و تاثیر آن بر کسب‌وکارمان آشنا شدیم. تولید محتوا می‌تواند مشتری‌های بیشتری برای شما جذب کند، می‌تواند شما را در دسترس مشتریانتان قرار دهد و…

 

گرافیک محتوا : یونس چلبی

سئو محتوا : سپهر عالم زاده

5/5 - (2 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =