جذب مشتریان خانم

۴ نکته برای جذب مشتریان خانم به محصولات شرکت شما

چرا جذب مشتریان خانم گاهی با شکست مواجه میشود؟  چرا علیرغم تنوع پذیری فراوان در محصول باز هم رضایت مشتریان خانم جلب نمیشود؟  رنگ و ابعاد محصول چه تاثیری در جذب مشتریان خانم دارد؟

در این مقاله باهم لیست کوتاهی از اشتباهاتی که بیشتر شرکت‌ها برای فروش محصولاتشان به خانم ها مرتکب می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

۴ نکته اساسی در جلب توجه مشتریان خانم 

 اشتباهات بازاریابی می‌توانند به طور جدی به فروش شما آسیب برسانند. ما ۴ مورد از اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری کنید را برایتان توضیح می‌دهیم:

1- محصولتان را صورتی و کوچک نکنید!

یکی از اشتباهات بازاریابی برای جذب مشتریان خانم‌ این است: «آن را صورتی کنید! آن را کوچک کنید!» اکثر شرکت‌ها برای جذب خانم‌ها از رنگی عروسکی و در سایزهای کوچک استفاده می‌کنند، که طی تحقیقات انجام شده این اصلا جذاب نیست! برای جذب مشتری از رنگ اصلی محصول استفاده کنید نه یک طراحی براق که باعث تعجب شود.

2-  نیازی به آشکارا گفتن «فقط برای خانم‌ها » نیست!

سعی نکنید در بازاریابیتان این را فریاد بزنید که این محصول مخصوص خانم‌هاست! خانم‌ها خودشان متوجه این مسئله خواهند شد. اما اگر شما به این مورد اصرار بورزید احساس تفاوت جنسیتی به آنها می‌دهید و این یکی از اشتباهات بازاریابی است که عکس‌العمل عکس خواهد داشت.

3- تنوع در انتخاب همیشه هم برای خانم‌ها خوب نیست!

شاید بسیاری از آقایان از اینکه برای خرید یک بطری، کوهی از اطلاعات را بررسی کنند، خوشحال شوند؛ اما خانم‌ها تنها در صورتی محصول را خواهند خرید که ویژگی‌های دلخواه آنها را داشته باشد، بنابراین داشتن صد مدل متنوع شبیه هم از یک محصول در بازار ممکن است به ضرر شما باشد. انتخاب نامحدود در جذب مشتریان خانم کارساز نیست بلکه شما باید محصول خود را طوری معرفی کنید که بگوید: «من بهترین و درست‌ترین انتخاب در حال حاضر برای شما هستم»

4- نشان دادن کارایی بهتر از تعریف کردن است!

از گفتن آمار و ارقام برای توضیح به خانم‌ها که شما دقیقا به چیزی نیاز دارید بپرهیزید، در عوض به آنها نشان دهید که چرا و به چه دلیل به این محصول نیاز پیدا می‌کنید. این که نشان دهید محصول شما  مفید، سرگرم‌کننده و جذاب است و یک چیزی جدید و خوب به زندگی ‌آنها اضافه خواهد کرد، بسیار موثر خواهد بود.

نتیجه گیری

خانم‌ها یکی از مهمترین جامعه مخاطب شرکت‌ها هستند. بنابراین در بازاریابی علاوه بر نیازمندی به نمایش مناسب محصولات و سخنوری حرفه‌ای، نیازمند رعایت اصول حرفه‌ای در جذب جنسیت‌های مختلف نیز هستید. نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

همچنین در نظر داشته باشید که ما در می‌چند در تلاشیم محتوایی حرفه‌ای و با توجه به جامعه مخاطبین شما تولید کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که خدمات مختلف می‌چند را در زمینه تولید محتوای چند رسانه‌ای مشاهده فرمایید.

 

گرافیک محتوا: یونس چلبی

سئو محتوا: سپهر عالم زاده

5/5 - (1 امتیاز)

وقتی خوشحالی بنویس. وقتی ناراحتی بیشتر بنویس! کلمات وقتی روی کاغذ میاریمشون، قدرت می‌گیرند و وقتی خونده می‌شن قادرند جادو کنند! در می‌چند می‌نویسم برای شما! همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =